IT løsninger
Eftersyn af Abonnement
– Rod i abonnement? Vi hjælper gerne med at få ryddet op i evt rod i brugerkonti, passwords mm.
– Glemt adgangkode til OneDrive og derfor har du ikke længere adgang?
– Er I flere som bruger samme pc og har fået blandet hvilke konti som logger på hvilke Cloud services?
– Ønsker du flere funktioner i dit abonnement?
Alt dette forekommer desværre meget ofte, med manglende effektivt og forvirring til følge. Det vil vi gerne til livs og hjælpe jer med at få ryddet op!
Vi kontrollerer først, at i har de abonnementer som passer til jeres behov.
Vi sørger for, at jeres abonnementer bliver korrekt sat op fra pc, tablet og mobiltelefon.
Vi gennemgår de forskellige produkter (Teams, SharePoint, OneDrive, Mail, m.fl.), og sørger for, at i efterfølgende har god forståelse for produkterne, og bruger dem effektivt.
Håndtering af persondata
Vidste du, at Microsoft365 indeholder mulighed for at opsætte regler for omgang af personfølsomme data. Det kan være filer, som indeholder informationer om f.eks. kreditkort, CPR numre, kørekort/pas.
Regler kan tilpasses jeres politikker, og således kan i være sikre på, at denne type data bliver behandlet korrekt i henhold til GDPR politikken.
Opsætning af skolekonti til at logge på Microsoft via Unilogin
Vi hjælper jer med at sætte ADFS op, så elever og lærere kan nøjes med et enkelt login og stadig have fuld adgang til Office365, MeeBook, via Uni-login.
Intranet med Teams og SharePoint
Brug teknologien out-of-the-box og få et sammenhængende Intranet ved simpel brug af Teams og SharePoint.
Intranet specielt tilpasset jeres firma
Vi laver et intranet bygget efter jeres ønsker og kultur, og som er bygget på Modern SharePoint.
Bookning af skrivebordspladser hjemmefra
Har I fleksible arbejdspladser på kontoret, har vi en løsning, som giver jer mulighed fra at booke specifikke pladser hjemmefra og samtidigt melde til kantinen, at du ønsker frokost samt evt bookning af parkeringsplads.
On-boarding system til HR processer
Få bygget et specieltilpasset og automatisk procedure for alle digitale skridt der tages, når der komme ny medarbejder. Eller når i skal sige farvel.
Smart og effektivt tidsstyringsværktøj
Få det bedste værktøj til styring af medarbejdernes tid. Det giver nem oversigt over de timer som faktureres til kunden, samt det interne tidsforbrug, som ofte er større. Overblikket er et genialt værktøj til at opdage, hvor man kan forbedre sig og lave et bedre projekt næste gang.